Zuckerbergova aplikacija “Facebook At Work” će unaprijediti produktivnost kompanija

Podijelite ovaj članak sa svojim prijateljima...

Kompanija Facebook je razvila aplikaciju “Facebook At Work” čiji je cilj da postane jedan od glavnih alata za poboljšanje produktivnosti.

Uprkos tome što će biti prisutna na Google Playu i App Storeu, aplikacija “Facebook At Work” će biti dostupna ograničenom broju kompanija koje sudjeluju u testiranju. Iz Facebooka tvrde da je najnovija aplikacija tek u ranoj fazi razvoja, što objašnjava zašto je dostupna samo malom broju kompanija. Aplikacija izgleda poput one koju već svi koriste, ali u “At Work” verziji nema reklama, niti Facebook prati bilo kakve korisničke podatke.

Facebook očigledno namjerava zamijeniti beskonačne lance poslovnih emailova. Postojeće mogućnosti poput grupa, događaja, razmjene poruka i news feeda će se iskoristiti za unaprijeđivanje produktivnosti kompanija. Aplikacija “Facebook At Work” donosi jasno razgraničenje između profesionalnih i privatnih profila. Profesionalni profili nisu vidljivi korisnicima izvan kompanija, tako da zaposlenici ne moraju brinuti o objavljivanju “osjetljivih” podataka.

Aplikacijom “Facebok At Work” osnivač društvene mreže Facebook Mark Zuckerberg postaje rival kompanijama Microsoft i Google, koje također imaju popularne alate Yammar i Slack. Kako Facebook planira profitirati od nove aplikacije, još uvijek nije poznato.

bhreporter/klix.ba