Kompanija Facebook je razvila aplikaciju “Facebook At Work” čiji je cilj da postane jedan od glavnih alata za poboljšanje produktivnosti.
Uprkos tome što će biti prisutna na Google Playu i App Storeu, aplikacija “Facebook At Work” će biti dostupna ograničenom broju kompanija koje sudjeluju u testiranju. Iz Facebooka tvrde da je najnovija aplikacija tek u ranoj fazi razvoja, što objašnjava zašto je dostupna samo malom broju kompanija. Aplikacija izgleda poput one koju već svi koriste, ali u “At Work” verziji nema reklama, niti Facebook prati bilo kakve korisničke podatke.
Facebook očigledno namjerava zamijeniti beskonačne lance poslovnih emailova. Postojeće mogućnosti poput grupa, događaja, razmjene poruka i news feeda će se iskoristiti za unaprijeđivanje produktivnosti kompanija. Aplikacija “Facebook At Work” donosi jasno razgraničenje između profesionalnih i privatnih profila. Profesionalni profili nisu vidljivi korisnicima izvan kompanija, tako da zaposlenici ne moraju brinuti o objavljivanju “osjetljivih” podataka.
Aplikacijom “Facebok At Work” osnivač društvene mreže Facebook Mark Zuckerberg postaje rival kompanijama Microsoft i Google, koje također imaju popularne alate Yammar i Slack. Kako Facebook planira profitirati od nove aplikacije, još uvijek nije poznato.
bhreporter/klix.ba