TI BiH je, kako je rečeno, objavio i rezultate monitoringa troškova izborne kampanje, koji pokazuju da su stranke u prve tri sedmice kampanje potrošile oko 9,6 miliona KM.

– Ovaj iznos potrošen je na bilborde, reklame u medijima, televizijama i štampanim medijima, Facebook oglašavanje i predizborne skupove, a ubjedljivo najveće iznose potrošili su SNSD – 1,6 miliona KM i SDA – 1,5 miliona KM, zatim slijede PDP i SDP koji su na kampanju do sada potrošili po 600 hiljada KM – kaže Traljić.

Iz IT BiH ističu da ti iznosi nisu konačni, jer nisu uključeni troškovi oglašavanja i predizbornih skupova u posljednjoj sedmici izborne kampanje, kao ni drugi oblici oglašavanja koje TI BiH nije pratio, ali da se već sada može reći da se radi o jednoj od najskupljih izbornih kampanja u BiH, jer po podacima CIK-a stranke nikada nisu prijavile veće iznose.