Usprkos euforiji u Hrvatskoj, gradnja ovog mosta, koju je s više od 80 posto finansirala Evropska komisija, sve je izraženije predmet rasprava unutar institucija Evropske unije.
Radovi na Pelješkom mostu ne staju ni noću što pruža spektakularne prizore s gradilišta. Spajaju se zadnji dijelovi mosta koji su stigli brodom iz Kine prije 15 dana, javlja Dnevnik.hr.
Ovaj medij donosi i impresivnu galeruju slika.
Istodobno s radovima na mostu traju i radovi na pristupnim cestama kako bi sve moglo biti gotovo do marta iduće godine. Radovi na mostu trebali bi završiti u januaru, a očekuje se da će pristupne ceste od magistrale do budućeg čvora Brest biti gotove u martu naredne godine.
Davor Perić iz Hrvatskih cesta kazao je za Dnevnik.hr kako su zadovoljni dinamikom izgradnje i najavio kako očekuju da će sve segmente mosta postaviti već u augustu, a zatim slijede radovi na opremanju samog mosta kolničkim konstrukcijama i ogradama.
Usprkos euforiji u Hrvatskoj, gradnja ovog mosta, koju je s više od 80 posto finansirala Evropska komisija, sve je izraženije predmet rasprava unutar institucija Evropske unije.
Kineske kompanije i radnici grade ovaj most, te je unutar EU sve glasnije nezadovoljstvo tom činjenicom.