Kompanija „Procter & Gamble“, uprkos rastu ukupne prodaje, zaključila je drugo tromjesečje ove godine s gubitkom od 5,2 milijarde dolara zbog sve veće popularnosti brade i brkova,
Već izvjesno vrijeme opada poslovanje i prodaja „Gillettea“.
Kompanija koja se bavi prodajom robe široke potrošnje, poput “tide“ deterdženta i papirnih maramica, saopćila je da smanjenje vrijednosti poslovanja s „Gilletteom” dolazi kao posljedica slabljenja prodaje.
Trošak tog smanjenja iznosio je osam milijardi dolara.
Kompanija objašnjava da je povećana društvena popularnost brade i brkova, a poslovanje je dodatno pogođeno i pojavom novih konkurenata na razvijenim tržištima.
Glavni finansijski direktor ove firme Jon Meler (Moeller) tvrdi da, uprkos svemu, segment njege, koji obuhvata najviše globalnih proizvoda te kompanije, ostaje dugoročno održiv, prenosi Srna.
Dnevni avaz