Regulatorna agencija za komunikacije, u okviru kampanje “Dani medijske i informacijske pismenosti: digitalno snažni”, danas i sutra u Europe House u Sarajevu organizuje “Sajam medijske i informacijske pismenosti”.
Manifestacija se održava u saradnji i uz učešće organizacija i institucija okupljenih u Mrežu za medijsku i informacijsku pismenost.
Rukovodilac Sektora za odnose s javnošću Regulatone agencije za komunikacije Boris Kujundžić na otvaranju je kazao da će u okviru ovog sajma biti održano trinaest radionica i predavanja na različite teme iz oblasti medijske i informacijske pismenosti za učenike, obrazovne radnike i stručnjake iz oblasti medijske i informacijske pismenosti, regulacije i sigurnosti digitalnog prostora.
– Centralni događaj sajma biće regionalna radionica, koju u partnerstvu s platformom TiK Tok Europe, pod nazivom “Agenda za digitalnu sigurnost za Zapadni Balkan” pripremaju za sutra. Ovo je inače druga regionalna radionica i biće otvorena za predstavnike državnih institucija, organizacija civilnog društva, stručnjake i druge zainteresovane strane u zajedničkom partnerstvu s kolegama iz BiH, Srbije i Albanije – kazao je Kujundžić.
Dodao je da je sajam prilika da se roditelji, djeca, studenti, nastavnici, bibliotekari i drugi upoznaju s brojnim materijalima kao što su publikacije, audio-vizuelni sadržaji, aplikacije, kvizovi i sl., koje su na različite teme iz oblasti medijske i informacijske pismenosti izradile organizacije i institucije u BiH, ali i da steknu nova znanja i vještine kroz radionice i predavanja na različite teme iz ove oblasti.
Regulatorna agencija za komunikacije od 26. oktobra do sutra, 5. novembra organizovala je kampanju “Dani medijske informacijske pismenosti” pod sloganom “Digitalno snažni“. U ovogodišnjoj, četvrtoj kamapanji učestvuju brojne naučne-obazovne institucije, domaće i međunarodne organizacije, institucije, mediji, nevladine organizacije i eskperti iz ove oblasti.
Pored Sarajeva, “Dani medijske i inormacijske pismenosti” ove godine održavaju se u Banja Luci, Mostaru, Istočnom Sarajevu, Tuzli, Doboju, Ugljeviku i Zvorniku.
Šefica Odsjeka za medijsku informacijsku pismenost RAK-a Lea Čengić podsjetila je da je prvi sajam održan u digitalnom formatu tokom korone.
– Na ovogodišnjem sajmu očekujemo oko 500 gostiju. Učesnici dolaze da od naših partnera čuju na kojim su temama radili u poteklih godinu dana. Posebno mi je drago da su naši partneri širom BiH iz naše mreže za medijsku informacijsku pismenost organizovali sjajne radionice na veoma raznolike teme. Za ovogodišnji moto izabrali smo ‘Digitalno snažni’. Svi raspoloživi podaci ukazuju na to da smo na dnu ljestvice evropskih građana kada su u pitanju digitalne kompetencije, pogotovu napredne. Što su naša znanja jača, što smo snažniji digitalno, to smo i uspješniji i sigurniji mentalno, psihički i fizički izbalansiraniji – kazala je Čegić.
Naglasila je da je bitno da medijsko informacijsku pismenost shvatimo kao kompetenciju koju je potrebno razvijati cijelog života.
Pored navedenih radionica, na svojim štandovima edukativne i informativne materijale, osim Agencije, prezentovaće još osam partnera iz Mreže za medijsku i informacijsku pismenost: Agencija za predškolsko, osnovno i srednje obrazovanje, JU Biblioteka Sarajeva, Udruženje građana „Zašto ne“, Udruženje građana „Nova Generacija“ (Plavi telefon) i M.tel, Mediacentar Sarajevo, UNICEF, JaBiH u EU i Centri civilnih inicijativa.